Datuk CT nafi wanita ke 3 terkaya di Malaysia

Kuala Lumpur  : Penyanyi tersohor yang juga usahawan produk kosmetik berjaya, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin mengakui bimbang akan keselamatannya ekoran laporan tidak benar yang mendakwa beliau sebagai wanita ketiga terkaya di Malaysia.
Siti Nurhaliza yang tidak selesa dengan dakwaan itu menegaskan kekayaannya yang dianggarkan berjumlah RM50 juta adalah tidak benar.
Namun beliau masih tetap dengan impiannya untuk menjadi wanita terkaya di negara ini.
“Saya terkejut dengan laporan berkenaan kerana saya belum sampai ke tahap itu. Namun, saya sentiasa berdoa untuk menjadi wanita terkaya kerana itu impian saya dan saya masih berusaha ke arah itu.
“Laporan itu tidak benar dan saya tidak pasti sejauh mana kesahihannya. Saya tidak selesa kerana andaian yang tidak benar boleh membangkitkan isu keselamatan,” tegas Siti Nurhaliza ketika ditemui pada majlis Anugerah MeleTOP Era 2015 di Stadium Putra, Bukit Jalil di sini baru-baru ini.
Baru-baru ini, sebuah portal yang dikenali sebagai Savemoney.com mengeluarkan artikel yang menyenaraikan lima wanita terkaya di Malaysia untuk tahun 2015. Siti Nurhaliza berada di tangga ketiga. Credit Kosmo 


Catat Ulasan