5 Gambar Eksklusif: Wow foto-foto comel anak kedua Nurul Depp

Penyanyi, Nurul Depp telah selamat melahirkan bayi lelaki pada 15 Januari lalu. Bayi yang diberi nama Rapahel Depp itu meruapakan  putera kedua hasil perkahwinannya bersama Eric Depp.
Baru-baru ini, satu sesi fotografi telah diadakan untuk bayi tersebut di mana ianya melibatkan kolaborasi bersama Zara Haleena yang juga pemilik Camora Arts.
Konsep baru dan menarik yang digunakan ketika fotografi Raoahel adalah "Pirate Theme" dan  “Astronaut Theme”.
 Idea "PIRATE THEME" ini adalah idea asal dari principal photographer kami iaitu ZARA HALEENA. Manakala untuk " ASTRONAUT THEME" adalah request dari pihak Nurul Wahab sendiri dan kami cuba merealisasikan permintaan Nurul dengan menyediakan & "customize"  semua props seperti yang Nurul cadangkan:



Untuk merealisasikan konsep "PIRATE THEME" dan " ASTRONAUT THEME" ini, Kami telah bekerjasama dengan beberapa rakan seperti @Knitwie by @marlyna_nurrie (www.facebook.com/pages/KnitWie/111028428999601) untuk props seperti baju & topi pirates dengan baju "astronaut". Untuk props seperti kapal pirates yang besar seperti dalam gambar yang kami attach ini pula, sekali lagi CAMORA ARTS bekerjasama dengan CUSTOM FRAME MALAYSIA ( www.facebook.com/customframemalaysia ). Manakala props yang lain, pihak CAMORA ARTS sendiri yang DIY
Semasa newborn session ini dijalankan, Raphael Depp baru berusia 11 hari. Sesi Newborn shooting ini, kami jalankan dirumah Nurul Wahab sendiri. Credit murai.com.my


Catat Ulasan